Politicile hotelului

1. Politica de rezervare şi plata:
Solicitarea rezervării se face telefonic, fie prin e-mail. Turistului i se va solicita un avans reprezentând prima noapte de cazare ce se poate achita prin virament bancar/ plata la recepţia hotelului sau se poate alege garantarea rezervării prin preautorizarea cardului de credit cu echivalentul sumei pentru prima noapte de cazare.
*Pentru că ne dorim ca oaspeţii noştrii să se simtă cât mai în siguranţă, vă informăm că datele cardului de credit sunt securizate iar acestea se distrug în momentul în care se efectuează anularea preautorizării (la check-in).
Confirmarea rezervării se face doar după ce departamentul financiar-contabil confirmă primirea avansului.
PLATA SEJURULUI SE VA FACE LA CHECK-IN. Serviciile se pot achita cash (în LEI) cu cardul (VISA; MASTERCARD), sau prin virament bancar.

2. Politica restaurantului:
Conform politicii hotelului micul dejun este obligatoriu.
Micul dejun se serveşte începând cu a doua zi de cazare şi inclusiv in ziua plecării.
Programul pentru mic dejun începe cu ora 07:00 si se serveşte până în ora 10:00.
Micul dejun are un tarif fix de 7 EURO/adult si 3.5 EURO/ copil cu varsta intre 7-14 ani.

3. Politica de Check-in si check-out:
Ora de check-in este 16:00, iar ora de check-out 12:00. Condiţiile de cazare mai devreme se acceptă numai în funcţie de gradul de ocupare al hotelului. Taxa de early check-in/ late check-out este de 25% din tariful de cazare. *Early check-in nu se poate face mai devreme de ora 09:00, iar Late check-out nu mai târziu de ora 18:00.
IMPORTANT: Oaspeţilor li se aduce la cunoştinţă faptul că unitatea hotelieră îşi rezervă dreptul de a anula orice tip de rezervare în cazul în care aceştia nu sosesc la hotel până în ora 20:00 sau nu anunţă la recepţia hotelului că vor sosi dupa această oră.

4. Politica de anulare si No Show:
Termenul de anulare gratuită a rezervării este de până în 7 zile înainte de data de check-in. În cazul anulării cu mai puţin de 7 zile înainte de check-in sau în caz de No Show, vă informăm că veţi suporta tariful primei nopţi de cazare. În cazul anulării Ofertelor Speciale/ Nerambursabile/ Last minute/ Early booking veţi suporta întreaga contravaloare a rezevării. În caz de No Show vi se va anula rezervarea pentru toată perioada pe care aţi solicitat cazare.
Hotelul îşi rezervă dreptul de a anula o rezervare dacă:
– Oaspetele refuză să se legitimeze în baza unui act de identitate
– Rezervarea ar putea aduce prejudicii reputaţiei hotelului
– Oaspetele are un istoric, datorat unor evenimente nedorite (producerea unor pagube, servicii neachitate, tulburarea liniştii, etc.)

5. Politica referitoare la menaj:
Conform clasificarii hotelului, de 3 stele, menajul in apartament (schimbarea prosoapelor, lenjeriei etc) se face o data la trei zile.

6. Politica referitoare la locurile de parcare:
Hotelul dispune de o parcare subterană, prin urmare, doar apartamentele DELUXE beneficiază de loc de parcare (gratuit). Pentru celelalte apartamente, parcarea este posibilă în spaţiul public din împrejurimile hotelului.

7. Politica referitoare la animalele de companie:
Nu este permis accesul în interiorul hotelului cu animale de companie!

8. Politica referitoare la fumat:
Fumatul este interzis în interiorul hotelului (conform legii nr. 15/ 2016, art. 3), cu excepţia spaţiilor special amenajate (terasă). Taxa de penalizare pentru fumat în interiorul apartamentului este de 50 euro/ zi, pentru igienizarea apartamentului, ce va fi încărcată în contul apartamentului.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Vă mulţumim pentru înţelegere.